• وبلاگ : چشم و چراغ
  • يادداشت : جائي براي زن ها نيست!
  • نظرات : -1 خصوصي ، 26 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + قافله 
    جهت اطلاع...
    فهرست چند زن که براي مجله راه کار مي کنند:
    همسر اقاي جليلي
    همسر آقاي مودب
    همسر آقاي ميري
    همسر آقاي زاده محمدي
    همسر آقاي همازاده
    همسر آقاي سعيدي
    همسر آقاي...
    همسر آقاي...
    خواستيد زنگ بزنيد و از تک تک شان بپرسيد که آيا براي اين مجله کار مي کنند يا نه...
    مشکل شما اين است که باور نداريد بسياري از زنان که تعدادشان از همفکران شما بيشتر است بيشتر از آن که دوست دارند خودشان باشند دوست دارند همسر شوهرشان باشند.
    دستگاه فکري شما زن مستقل از خانواده را ترجيح مي دهد در حالي که نه در طبيبعت و نه در عرف اين طور نيست. بعيد مي دانم به مقام مادراني که به فرزندانشان ياد مي دهند به نام فاميلي پدرشان افتخار کنند برسيد و از اين کار لذت هم ببريد.
    پاسخ

    .ماشاءالله چه زود به خصوصيات اخلاقي و كاري كه من در آينده انجام مي دهم ( ياددادن افتخار به نام پدر به بچه ام!!) و دستگاه فكري و مشكلاتم پي برديد. واقعا تبريك دارد! 2.خودتان داريد مي گوييد همسر آقاي ... غير اينها چه كساني؟! آيا شرط نوشتن در راه همسر يكي از تحريريه بودن است؟! 3.اين همسراني كه مي گوييد همكاري كاملا حاشيه اي و محدود دارند. 4.و از اين گذشته من رويكرد كلي راه نسبت به همكاري با زنان را بيان كردم و كاري ندارم كه آقاي فلاني سالي يكبار از همسرش كار چاپ مي كند يانه!5.كجاي دين ما گفته است (زن قبل از اينكه خودش باشد بايد دوست داشته باشد همسر شوهرش باشد؟!!) تا انجا كه من مي دانم همه بايد سعي كنند عبد خدا باشند. 6.اينكه زني دوست دارد بنويسد نشان مي دهد الگوي زن مستقل از خانواده را ترجيح مي دهد؟ ممكن است بگوئيد از كجا به اين نتيجه رسيديد؟!! در اين صورت اگر زن نويسنده اي شوهر نويسنده نداشت چه بايد بكند؟!! 7 . نمي دانم چرا انقدر كامنت تان عصباني بود اما خوب است هنگام انتقاد به ديگران جانب انصاف را نگه داريم و انقدر شتاب زده قضاوت نكنيم:)