سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

این پست را میل کردم برای دوستانی که می‌دانم اهل وبلاگ‌خوانی نیستند. متن زیر را یکی از دوستان برایم فرستاد. توضیح اینکه نویسنده ارشد جامعه‌شناسی می‌خواند و به حجاب و بقیه چیزها و اینها (!) اعتقادی ندارد و ذهنش پر است از سوال و نقد و خیلی هم سخت راضی می‌شود!

«زهرا جان حالا یک آخوندی هم آمد و یک کمی درد اجتماع داشت نمی‌شود که اینطور نقدش کرد. اتفاقا بحث جالبی بود. به نظرم  خیلی شیرین آمد. فکر کردم شاید اگر به من اینطوری درباره حجاب می‌گفتند یک‌کمی خوشم می‌آمد و به اصطلاح شاید متحول می‌شد. کارکردهای اجتماعی دین است که بایدگسترشش داد توی زمانه‌ای که خبری از کرامات و معجزات نیست و از آسمان هم نواهایی که رابعه عدویه می شنیده نمی‌آید، بگذار شاید پای استدلالیان راهمان ببرد.»

فلذا

جناب حاج‌آقای پناهیان!

من معذرت می‌خوام! به کار خودتون ادامه بدید! باتشکر!

 


نوشته شده در  دوشنبه 89/11/4ساعت  5:57 عصر  توسط زهرا قدیانی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بیرون از نقش
دیدار یار آشنا
به
پراکنده نویسی، یعنی من هستم.
دلار
ساده
کمتر بهتر است
ندارد
درد دلپذیر
طرز تهیه غذای من
بازم آدم های خوب شهر
[عناوین آرشیوشده]