• وبلاگ : چشم و چراغ
  • يادداشت : هرچه اعتمادبنفس بيشتر، تقيد به حجاب بيشتر
  • نظرات : 3 خصوصي ، 66 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شبنم 

    سلام ويژه خدمت زهراجان و جناب "يه نفر":

    يه نفر عزيز از اين که عقايد امثال تورو ميشنوم خوشحالم. بسيار مشتاقم بدانم امثال شما واقعا به اين حرفها اعتقاد داريد يا اين جور کج تابيها از جاي ديگر نشات ميگيرد(فکر بد نکن)، منظورم خالي کردن دلخوري از جاي ديگر است. به هر حال ميدانم که ميداني خداوند در وجود مردان غريزه اي گذاشته (براي حفظ بقاي بشر) که از مذهبي ترين افراد تا افراد لامذهب آن را انکار نميکنند فقط مذهب مي گويد لگام آن را در دست بگيريد تا مانع پيشرفتتان در زمينه هاي ديگر نشود که حجاب يکي از راههاي کنترل آن است. پس چرا تو اصرار داري آن را منکر شوي.

    ضمنا جمله ي " در همان «غرب منحط» هيچکس با دست و پا و لب و فلان و بهمان تحريک نميشود، اما غريزه ي آنها هم سر جاي خودش است" را نه من قبول دارم نه آمار کشورهاي غربي. چرا که به تازگي در مقاله اي انگليسي خواندم:(هر روز ابعاد تازه‌تري از فساد و سقوط اخلاقي در اروپا منتشر مي‌شود. در همين راستا گفته مي‌شود در انگليس بيش از 5 هزار كودك و نوجوان به كار فحشا مشغول هستند.
    "نهاد كمك به كودكان در انگليس " در گزارشي تاكيد مي‌كند در اين كشور بيش از 5 هزار كودك به كار فحشا مشغولند كه بيش از 75 درصد آنان را کودکان نابالغ تشكيل مي‌دهند.) پس اوضاع از اون چيزي که فکرشو ميکرديم خرابتره!!!!!!!

    به هر حال براي شما آرزوي موفقيت و شادکامي مي کنم.

    يا حق

    پاسخ

    سلام وممنون:)