سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

یکم. یک سری دیگر از کتاب‌هایی که دوست دارم بچسبانمشان به قلبم و از خودم دورشان نکنم کتاب‌های عین‌صاد عزیز است. بشنو از نی‌اش، که شرحی است بر دعای ابوحمزه‌ثمالی، را دوباره به مناسبت رمضان دست گرفتم. های‌لایت‌کاری‌اش کرده‌ام و گذاشته‌ام دم‌دست که هی بخوانمش، هی بخوانمش.

پست های رمضانی این وبلاگ از کتاب‌های عین‌صاد خوب نقل قول کرده.

دوم. از توفیقاتی که در این روزهای عزیز، بعد از مدت‌ها نصیبم شد همانا دیدن داستان‌اسباب‌بازی‌سه بود! تقابل خیروشر را خیلی پررنگ و تاثیرگذار به نمایش گذاشته بود. البته خدا این والت دیزنی صهیونیست (+ و +) را نابود کند، اما از این بهتر نمی‌شد برای یک کودک، مبارزه را جاانداخت. آنها مدت‌هاست کارتون‌هایشان هم آرایش آخرالزمانی گرفته، آنوقت ما در خوددرگیری‌های بیهوده سیاسی غوطه‌وریم. هعی خدا.


نوشته شده در  شنبه 89/6/13ساعت  1:46 صبح  توسط زهرا قدیانی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بیرون از نقش
دیدار یار آشنا
به
پراکنده نویسی، یعنی من هستم.
دلار
ساده
کمتر بهتر است
ندارد
درد دلپذیر
طرز تهیه غذای من
بازم آدم های خوب شهر
[عناوین آرشیوشده]